Blairghatshigh

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag har jag suttit instängd med öriga es elever i blackbox på skolan. ett svartmålat fönsterlöst och syrefattigt rum. VI har lssnat på es3ornas utvärderingar av deras pa/uf. Det är intressant egentligen men när man har suttit ett tag och man börjar få ont överallt så blir det tungt. 

 

Efter skolan hade jag planerat ett långpass i ryggis, MEN när jag skulle ta på mig skorna så visade det sig att dom är hos pappa så jag sket i det. Tänkte jobba med min sv uppsats istället, men motivationsnivån och koncentrationn låg väl på typ -13 så jag sket i det oxå efter ett tag hehe.. Städade hela lägenheten istället och nu ska jag duscha. Efter det tänkte jag göra ett nytt försök med uppsatsen. Vill stryka den från min att göra lista!!

 

Hejdå! :)

 

Nystädat kök. Fräsch känsla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: