Jajjemen

Kategori: Allmänt

Ska vi ut och äta eller?
 
"Nu måste jag ju betala en stallhyra som jag trodde jag skulle slippa. Det blir så dyrt. Och så är det ju massa födelsedagar som dyker upp. Måste hushålla vetu. OCH hämta hästen, det kostar ju säkert en tusenlapp" 
 
Jag kan läsa mellan raderna. Jag kan känna. Ja, jag blir ledsen när du ALLTID skyller allt dåligt i ditt liv på mig, som att du slösar pengar på cigg, snus och skräpmat istället för att spara när du VET att det är morsdag. Men såklart. Det är mitt fel. På samma sätt som att när jag visar att jag blir irriterad när du frågar om jag vill har spaghetti och köttäfärssås på morsdag istället för att äta ute eftersom jag tar alla dina pengar.
 
Då har JAG återigen förstört allting. igen. 
 
Välkommen till världen Lovis. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: