Jamen dåså

Kategori: Allmänt

Slut på bensin. Tack o hej typ.

Dagen började med att mysa på altanen i vårsolen, sen cyklade jag ner på stan och köpte strängar till pappa. Vidare till nasse som vi skulle prova sadlar på. Det är såååå mycket enklare att hitta sadel till storhäst.. 1,5 år till tibbe och ett dygn till nasse ;)

Efter det cyklade jag hem igen och bjöd hanna på middag och sen cyklade jag ner till stan IGEN och lyssnade på pipelines onscafé. Man kan tycka att dagen är slut sen, men då stod ett 1,5h danspass på schemat.

Chair pole provade jag. Det var otroligt roligt och sjukt jobbigt. Så trött i armarna att jag knappt fick av mig linnet hemma haha. Och jag kommer nog ha blåmärken lite överallt imorrn. Men sjuuukt kul vare.

Sist men inte minst så skulle man ju ta sig hem igen. Helt slut var jag och tjurig som man är så skulle jag fan klara backen till granloholm ändå. I did ;)

Så. Fullt upp och kul. Älskar att ha mycket att göra utan att det blir stressigt. Har börjat cykla/gå till ställen nu och det rekomenderas. Du sparar pengar och får träning på köpet.

Imorrn ska jag på hattparaden och kolla när nasse startar och hämta hans sadel :)

Nu- SOVA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: