Seriöst...

Kategori: Allmänt

Stalljourerna håller på att ta kål på mig1 Jag är så himla less på dom. Imorrn ska jag och mamma ha utsläpp. Problemet är bara att mamma åker bort? Så hon kan inte. Vi får inte tag på carina. Dessutom vet inte jag hur hästarna ska stå i hagarna för det ändras hela tiden. Så mamma kan inte och även om hon kunde så måste vi ändå få tag på carina för annars kan vi ju ändå inte släppa ut dom.
 
Om jag vore i stallet varje dag coh faktiskt hade en häst där så kanske jag skulle bry mig mindre men det faktum att jag betalar förr att åka och släppa ut hästar en gång i veckan och kvälla en gång i veckan är inte så kul.
 
Lämnade bort hästen men är ändå fast. yey. 
 
 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Varför har du kvar platsen? :)

    Svar: Har jourer under uppsägningsmånaden :P så fram till sista maj! haha sen i slutet av juni tar jag hem tibbe på bete, så det blir inte så mycket hästfritt haha ;)
    Lovis Åkerström

    2013-05-13 | 18:21:50
    Bloggadress: http://projektfrihet.blogg.se

Kommentera inlägget här: