allmän update

Kategori: Allmänt

jag vet inte vad jag menar med rubriken, men jag tänkte uppdatera lite om the daily life liksom. ja, i onsdags tog jag körkort! det var coolt. och i fredags hade jag och emma premiärspelning med blomma. det var nog ännu coolare. sen fick jag ju träffa min andra halva. så jäkla sjukt hur man kan älska ett djur så mycket.
 
allmän tillståndet är att jag har blivit sängliggandes. haha. har ju ingen anledning att gå ur sängen på morgonen. ser på film och äter godis. den nya uppgraderade lovisen, finns i en butik nära dig. jag har ett nyårsmål som lyder att jag bara ska äta/dricka godsaker en gång i veckan tja.... den här veckan lyckades jag med att INTE äta nåt sockrigt en gång... försöker igen nästa vecka. det är ju ett mål och inte ett löfte. hehe....
 
nä men jag ska försöka ta mig i kragen. det är inte hälsosamt att slacka av såhär. varken fysiskt eller psykiskt. 
 
gammal biiiiild :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: