Du är älskad vännen.

Kategori: Allmänt

Igår hälsade jag och emma på tibbe. Det var sååå jävla skönt att få träffa tibbe, och ännu skönare att han verkade må så himla bra. han var pigg och vaken, sommarmagen var borta och han var huuur pigg och glad som helst när vi red. så glad att han drog iväg med mig fler än en gång. ååh jag blev så ledsen när vi skulle åka. kramade om honom ordentligt, gosade in mig i hans fluffiga vinterpäls en sista gång.. jag var så nere så emma fick köra hem hahah... 
 
men han har det verkligen superbra på ridskolan, och katrin som jag har kontakt med där är så jäkla trevlig. just nu så är det verkligen bäst att han stannar där tills jag reder upp mitt liv, vad jag ska hitta på i framtiden osv. 
 
 
 
 
 
 

 
 
och tibbe, fina tibbe, han bara är samma gamla vanliga som alltid. glad och plirig och på ständig jakt efter nåt ätbart. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: