to memoryland with the letter i wrote

Kategori: Allmänt

jaamendåsåjoråsatteosv
 
jag tänkte skriva om vad som händer i mitt liv jaoo, men det är fan inte mycket nu för tiden! 
 
jag och emma har haft spelning på röda korset, svinkul verkligen! och idag var det friluftsdag på skolan. jag åkte pulka, grillade korv och åt kakor. sen följde ronja med mig hem och hon, jag och Elvira såg på film och pratade om livet. mys :) 
 
jag har börjat läsa russel brands bok "my booky wook". väldigt bra! 
 
det finns inte mycket att säga. allmäntillståndet är om möjligt ännu mer förvirrat än vanligt. dåååååligt. men det löser sig. jag brukar tonsätta alla sk. draman i mitt liv med "spelar detta verkligen någon roll om 5 år?" ja, det gör det. 
 
 
en bild!
 
hejdå puss o kram skumbanan see you later alligator coolers bandoolers osv. !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: