Mysig kväll

Kategori: Allmänt

Idag slutade jag efter lunch så jag promenerade ner till polisstationen och klev på bussen där. Mockade och gjorde mat i stallet, men när jag precis hade tagit in Vera för en ridtur så började det åska.
 
Då åkte jag och mamma till birsta och köpte ett par joggingskor till mig och sen åkte jag tillbaka. Jag red med Elins dotter, Linn idag. Hon är 8 eller 9 år.

Vi red ner till paddocken ett tag, det började bli så mörkt. Jag jobbade ungefär samma idag med Vera, Försökte få med bogarna, hon är otroligt obalanserad i paddocken och har inte riktigt koll på sig själv. Men hon var riktigt fin, fick mycket beröm över henne!

Linn var också riktigt duktig idag! hon har blivit mycket tuffare mot shanti och hon tycker att det här med ridning är riktigt kul. Har lovat att hjälpa henne lite då och då när jag har hjälp för hon vill lära sig RIDA och inte åka häst.
Sen var det dax för en prommis med tibbe. Han var lugn och snäll i början, men ju längre jag gick med honom ju studsigare blev han. Men jag ska iaf gå med honom varje dag nu och så tog jag av omslaget idag. Ska försöka ringa ATG imorrn igen, kommer bara till deras jäkla telefonsvarare!!


Kommentarer

  • Tova säger:

    Fick berömm över henne? ååh ;)



    Tack så JÄTTEmycket för hjälpen Lovis! <3



    Btw, gå och lägg dig i tid på vardagarna. Sitt inte uppe halva natten, du måste vara pigg och glad i skolan ;D

    2011-09-03 | 05:56:57
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här: