fuck life. seriöst.

Kategori:

jag ORKAR inte med mig själv. kan jag inte göra nånting rätt? idag vill jag bara ligga kvar i sängen och deppa hela dagen. trodde inte att jag var sån.

gårdagen var tung, hade lyckats övertala mig själv att idag skulle bli bättre. vaknar av att jag får ett sms "du glömde kvällen igår". ORKAR inte. igårkväll fick jag även ett meddelande om att jag ska va funktionär på sön på tävlingar. VARFÖR? jag VILL inte. jag försöker ta ett steg utanför hästarna. jag vill inte det här längre. varför sätter dom upp mig som funktionär? jag har inget jävla piss att göra med deras jävla tävlingshelvete. men på nåt sett så fick jag ändå ansvar över det?

som sagt. hade kommit överrens med mig själv om att idag skulle jag iaf försöka ta mig ut och rida. men just nu vill jag inte ens åka till stallet, förväntar mig väldigt sura människor där, något som jag verkligen inte kan hantera i nuläget. dessutom är detenda jag kan säga "jag är en människa. jag gör misstag. ibland glömmer man. förlåt."

tyvärr njuter hästmänniskor av att trycka ner andra, som att jag inte redan är less på att jag glömde hästarna igår.

näe. just nu vill jag dra täcket över huvudet och försvinna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: