plopppp

Kategori: Allmänt

Nu på morgonkvisten fick jag lite blogglust. Tibbe fick vila idag men jag red på vera.

Ska kliva upp kvart över 6 idag (vilket innebär att jag borde soooova nu, men jag är klarvakken efter att ha hällt i mig en liter cola...) och följa med maja och Zalle till matfors. Hon ska deb 110 kuuul! :D kmr gå skitbra för dom!

Är hos tovis, hon läser om sexxx. ;D I sjukhusdressen, var viktigt att få med.

ja nu är klockan tre så ska försöka sova nu ;P Men det är så ljust så det är tveksamt om jag kan haha


Kommentarer

  • Frida säger:

    SV: Jaaaduuu, det är lite knasigt och har inte förstått riktigt än själv. Sen att jag inte kan berätta för nån känns ju lite jobbigt, men ja, det är inte så hemskt ändå, vart bara jävligt, jävligt chockad och det där var min första reaktion.

    2011-06-04 | 10:55:59
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: