for better or worse, I got you :)

Kategori: Allmänt

hej hej :)
 
Idag klev jag upp alldeles för tidigt och släppte ut hästarna- Passade på att rida och fixa allt på en gång. Red en sväng i paddocken nere på ridskolan. Jobbade mest galopp på en volt (fantasilöst jag vet) och försökte få honom att samla sig det där lilla extra samt göra några små tempoväxlingar. Det gick faktiskt bra, speciellt högergaloppen kändes riktigt bra stundvis. Sen tänkte jag avsluta med lite öppnor men då blev tibbe vrång och började studsa och tramsa bara, så jag fick honom att göra litegrann hyffsat och sen gick vi hem.
 
Sen cyklade jag hem (ja, jag är fortfarande i extas över cykeln..) och stoppade i mig lite lunch och efter det så åkte vi och hämtade Emma hemma hos henne. våran ena bil har stått i flera månader så vi var tvugna o lufta den lite för batteriets skull. Vi åkte runt alnön, det var ganska mysigt faktiskt. 
 
när vi hade finåkt klart så gick jag och emma till hemköp och köpte cacao så vi kunde göra ljuvliga chockladbollar. Dom åt vi upp till filmen pearl harbor.
 
Vid 8 åkte vi och tog in hästar och när jag kom hem så tog jag på mig löparbrallorna och stack ut på en joggingrunda. Det var jätteskönt, dock hann jag bara springa 3,5 km eftersom det började åska, hua!
 
Nu ska jag typ duscha,  sen chilla. imorrn tänkte jag va sådär överhurtig och dra ut på en 4 km runda innan jag cyklar till stallet för en heldag. (lär ju inte orka när jag kommer hem liksom)
 
Hare bra!!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: