HELT jäkla förstörd...

Kategori: Allmänt

...var jag imorse. 
Lördagen var galen. Först var det förfest hos mig med fiiina vänner. Sen åkte vi till stadshuset på vigorfest och hade superkul, dansade supermycket och minglade och sådär. Sen vandrade jag vidare till nästa fest. natten spendarades sovandes i en fotölj med en jacka som täcke, så det blev inte mycket till sömn. 
 
var halt förstörd när jag vaknade. fick höra att jag såg ut som ett monster- kände mig så oxå. 
 
Så jag hade en riktig jävla latdag. åkte hem och duschade, sen såg jag på tv/film exakt hela dagen med calle och foppa. 
 
nu har jag haft utsläpp, känner mig något piggare idag, speciellt efter kaffet :) 
 
dock så fick jag en liten "krigsskada" på väg från stadshuset. halkade omkull och slog upp handen. tg mig dessutom inte upp, så jag fick krypa på alla fyra tills isen var borta hahaha, måste sett otroligt kul ut.
Nu är iaf handen helt uppsvälld och fin med lite blåa skiftningar. men vafan. yolo liksom ;)
 
Lånad bild från josefine :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: