Long time no see

Kategori: Allmänt

Hej! Nu har det varit tyst ett tag.

Det beror på att det har hänt en del saker. Roliga och mindre roliga.  Kan börja med att säga att jag ska sluta rida Boriz. Det känns väldigt tråkigt, men det blir bäst så. 

Annars. Så har jag haft fullt upp med körkortet. Drt börjar närma sig uppkörning och så nu. Jag vet inte om jag längrar eller är rädd. På ett sätt så "antar" jag nästan att jag kommer klara det, men på ett annat är jag bara jättenervös! 

Skolan tuffar på. Vi spelar väl mest musik nu bara. Jag vet inte, men just nu är jag bara lite less på musik tror jag! Känns som att jag har en känsla och en bild av nåt slags musikaliskt som jag hör. Men jag får inte till det. Vet inte riktigt. 

Nu ligger jag i sängen och ser på så mycket bättre. Mys. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: