BILDBOMB BOYE & ZEB

Kategori: Allmänt

Bilderna från när jag red Boye från typ söndags tror jag de va :P Och några på Zeb oxå :)

Jag har raderat typ 75% av bilderna på mig coh Boye ENBART för att jag klantar mig.. :/ Menmen det tog 10 mån innan jag hittade några knappar på Tibbe och Boye har jag faktiskt inte ridit så mycket så tänk på det!
Dagens favoritbild :)









Och några på Zeb :)






Komentera :D Säger det igen, jag är INTE nöjd med mig själv på nån punkt, sitsen, ramen, hur jag fick boye att gå... Känns ärligt talat som att jag förstörde för honom.. :(

Men kolla på hästen, inte mig tack :)

Kommentarer

  • Carro säger:

    gillar bild 4 och 6, de var fina!

    Kul att se Zeb åxå, men vill ju ha med Helena åxå ju ;)

    Ville du prova sadeln på tibbe? kan lämna den i ert stall isf när jag åker förbi nånting.

    2011-04-29 | 13:36:52
    Bloggadress: http://sartorius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: