Är på skolan

Kategori: Allmänt

Har varit dålig uppdatering några dagar nu, men har haft fullt upp med skolan och det har blivit sena kvällar. I söndags gled jag och tova limo till birsta på en shoppingtur och sen limo till stallet. red på vera sen på kvällen, det var mys. Igår köpte jag en jacka och var på afrohörnan och kollade på klips. Idag har jag vart på typ "föreläsning" om sundsvalls historia på stan i typ 2 timmar.

På hästfronten händer det som sagt inte  mycket, men tibbe är uttråkad, rymde i söndags igen och igår fick helena ta in honom för han stod och tryckte på tråden. Ska ringa atg och prata med dom NU faktiskt!

Ikväll ska jag rida Vera,  då tova är på fjällvandring med skolan. Vi rider nog mellanvägen och fortsätter på det vi började förra gången dvs att hon inte ska gå mot bettet heeela tiden. jobbiga grejer ;)

Nä, nu ska jag kissa och sen ringa atg, hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: