Måla måla

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag till bergafjärden och stekte med hanna. Det var jättemysigt :) Allt förstördes dock av de stora åskmolnen som drog in över stranden, se vi packade ihop och åkte hem.

Jag åkte till stallet. Jag hade blöt bikini under tröjan så i väntan på att den skulle torka så började jag måla på tibbes box. Nu är utsidan helt klar, så det är bara insidan kvar. Den gör jag förhoppningsvis imorrn.

Jag ska föressten rida Vector på lör och sön. Det ska bli roligt, jag har aldrig ridit på honom förut. Men han ser snäll ut, verkar pigg och känslig.


Vector på bilden.

När jag precis skulle hoppa in i duschen så ringde Linnéa och undrade om hon kunde få låna Tibbe imorgon och rida ut nedre med charlies spekulanter. Tyvärr så var jag tvungen att säga nej, eftersom Tibbe inte alltid är så snäll med nya ryttare. Jag hoppas att hon hittar en häst att låna!

Kommentarer

  • Moa säger:

    SV; Du vet vad det är för "hemlig" äng ;)



    Vector är jättefin! :D Tror ni kan passa bra ihop, han är väldigt känsligt, typ som tibbe :)

    2011-08-03 | 22:53:41
    Bloggadress: http://moaochgadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: