Rolig kväll med familjen

Kategori: Allmänt

Trimmade idag med Tibbe, det gick bra. Hade snodden som lite lathund/hjälp och sporrar. Tränade lite tagen bakdel och galoppfattningar. orkar inte skriva så ingående för jag har roligare saker att skriva om!

Johan och kattis (min bror och hans tjej) hämtade mig i stallet och så åkte vi hem till pappa och åt middag. Jättegott! Satt och pratade om ditten och datten och hade allmänt trevligt. Johan hade tagit med sig devil sticks!! Jag hade aldrig provat sånna förr, men asså guuud vad roligt det va! Skitsvårt, men jag var tydligen naturbegåvning på det, för efter typ en kvart så fick jag till det. Så jag ska köpa egna hehe. Fatta vad
coolt när man kan använda sånna riktigt och göra massa tricks och sånt.

Sen åt vi lite glass och pratade lite till och kollade på helt sjukt roliga klipp på J & Ks dator... haha

Me <3 Min Familj. Alla är lika knasiga öppna och roliga som moi.

Ska åka ner till johan & Kattis snart och gå på grönan. VI ska gå på liseberg nån gång oxå, men det blir väl efter vintern antar jag. Jätteroligt!

Sitter vid laptopen hos pappa som är seg trög gammal och utan bilder, så om jag är lite tråkig och osocial så är det pga datorn haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: