Hejhej

Kategori: Allmänt

haha asså det blir väälidgt dålig uppdatering nu för tiden, men min dator hemma är trasig :( och jag orkar inte.

Men de senaste dagarnaa har flutit på bra. Det har bliovit aldeles för mycket ridning i ridhus för Tibbes del, så nu ska ha ridas ute tills på fredag, då jag ska träna för arnold. Förhoppningsvis har det kommit snö tills dess så jag kan jogga honom i skogen. Nu är det ca 1 cm snö.

Igår tränade jag för M. Red över bommar IGEN och tränade takt och balans. Tibbe tycker att det är jättetråkigt och slarvar och kliver på bommarna, han vill nog hoppa riktiga hinder :P Får väl bygga upp några hinder åt honom nån dag, så blir han glad.

Har även fått provridit på Fortis nu! I förrgår. Det gick superbra! Såklar testade han lite dumheter i början som att backa, men han gav sig nästan på en gång, och efter det var han jättetrevlig! Han var faktiskt inte som jag hade väntat mig, han var piggare. Jag trodde att jag skulle få driva ihjäl mig men så var det inte :) Han var mjuk och fin och hade världens skönaste fotöljtrav.

Tibbe har oxå varit fin, gjort jättefina slutor och samlat galoppen och sånt hehe.



fortis och tibbe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: