Bakom alla tårar finns ett leende

Kategori: Allmänt

Idag klev jag upp vid 9 och redigarade massor av bilder. Vid halv 12 tog jag en promenad ner till folkets park och spelade minigolf med Malin. Hon vann, man ska vara väldigt dålig innan man förlorar minigolf mot mig. Vi lunchade på big boy och sen åkte vi till hovstallet och släppte ut bentley och Comet. Hon släppte av mig i stallet och sen åkte hon till jobbet (vuxenpoäng?)

I stallet var maja, som precis skulle ner och Trimma piluttan. Jag följde med och tittade på, dom passar väldigt bra ihop. Maja beskrev P som en blandning mellan tibbes känslighet och zalles nonchalans. Låter bra ;)

Sen pratade vi strunt i väntan på att det skulle svalna i luften och sen red jag och maja ut. Först busgalopperade vi på våran äng våra hästar blev nåågot taggade haha :D Zalle springer runt som en, ja, jag vet inte vad och tibbe strutttar efter så snabbt han hinner med zalles långa ben!

Sen red vi in på nya och hoppade lite och sen galopperade vi upp för sken och ivars.

Over all så har dagen varit trevlig. Jag känner mig deppig för allt som händer. Jag har nog inte koll på någonting alls i mitt liv just nu. Jag tror att morgondagen lutar mot en mils joggingtur, kruxet när man mår dåligt är att göra av med så mycket energi att kroppen inte orkar älta problem.


Jag känner bara inte för att vara just nu.

Kommentarer

  • Nate säger:

    "Kruxet när man mår dåligt är att göra av med så mycket energi att kroppen inte orkar älta problem"



    Klokt!

    2011-08-01 | 20:05:56

Kommentera inlägget här: