hemma från stockholm

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från stockholm. Jag har haft ganska kul, det helt klart ROLIGASTE var grönan!!

Jag har shoppat massor, gått på medelhavsmuseet, tittat på massa slott osv.

Har fått med mig 1 pikétröja, en ny ridjacka, en kofta, en skjorta, 2 linnen, 1 par shorts, ett skärp och lite tidningar hem.

Har oxå kollat på Jedward live 3 gånger på en dag hehe. Fick bådas autograf EDWARD har tagit på det pappret! Önskar att jag hade åkt till scandic för ronja och sandra fick kramar och bilder med dom :(:( men kul för dom!

Har även upptäckt tjusningen med bergochdalbanor. haha jag skulle först inte åka nånting men sen satt jag där i både häxan, twister, turbojet och vilda musen haha. JAg ääälskade vergkligen turbojet (för er som inte vet är det den stora blå bergochdalbanan. Åket den typ 5000 gånger. Vi kom hem från grönan vid halv 1 och då satt vi uppe till typ 5. Var där med min kära bror och min svägerska Kattis (hehe vuxenpoäng).

För övrigt tyckte jag att det var jättekul att sova över hos johan och kattis 2 nätter, jag har aldrig umgåtts med dom sådär själv, men både dom och jag tyckte det var jätteroligt och ska såklart göra det fler gånger. :)

Lyckad vecka alltså. Nu är jag hos Tova (fast hon sover som vanligt haha), vi har frossat grönsaker och dipp och ätit pizza hehe. Jag har saknat allihopa jättemycket, jag längtar tills imorrn för då ska jag få träffa både Tibbe helena och maja :D 

Imorrn har jag utsläpp (haha fan). Och det ser ut som det är en djääävulsk dimma ute, kul att gå över vägen med hästarna då? 

Bilder kommer! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: