IM GOING TO STOCKHOLM BITCHES!

Kategori: Allmänt

Haha. Imorgon bitti åker jag till stockholm, kommer hem den 10e. Det ska bli jättekul, jag ska shoppa, äta god mat, gå på grönan, se på Jedward live och bara ha allmänt kul, träffa lite kompisar och sånt.

Supersnälla Helena håller koll på mitt skötebarn medan jag är borta. Det känns verkligen jättejobbigt att vara ifrån Tibbe i hela 7 dagar, det är det längsat jag varit borta från honom! Men han är i goda händer. Jag kommer såklart sakna min fina kisse och mina vänner och familj också.




Nu har jag packat klart nästan allt och sitter och laddar mp3n och laddar ner lite ny musik, bla min nya favoritlåt gjord av OH MY- I know you (länkad i förra inlägget)

Funderar på att göra lite tidsinställda inlägg, kanske kanske inte. Troligtvis inte.

Jamen, hejdå Sundsvall vi syns.. Hm, how about never!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: