Internet tillbaka

Kategori: Allmänt

Vårat internet-modem har varit trasigt, så jag har inte kunnat uppdatera. Jag har iaf haft lite för mig. Peronligen så har/är jag i en down-period just nu, men Tibbe-mässigt är allt ok. Tibbe har tränat på sin nyfunna ko-skräck, vi har hopptränat för första gången sen i vintras, busat och hittat en ny ridväg.

Aja, igår iaf så högtryckstvättade elin & petter hela stallet och vi stackars hyresgäster (eller vi 4½ av 12 som var där iaf..) fick sopa bort allt vatten, vilket känns lite mysigt såhär dagen efter!

efter det vilade vi haha och sen bjöd Elin & petter på grillad hamburgare. Sen satt vi på deras altan heela dagen, fast jag gjorde en paus och gick med maja och Linn till grisarna. (Maja bor på grisfarmen). Det luktade jäääkligt snuskigt där inne, men man vande sig lite. Grisar är iaf otroligt SÖTA! Fast jag såg två döda små kultingar :( Det var nog iaf 1000 grisar där inne. Och dom lider inte där inne, ni som tror det, dom har det jättebra. Och dom får massa kärlek av Maja och Linn haha.

Slänger in några smakprov på bildbomber som kan komma.




oredigerad och ozoomad bild haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: