PM= Ponnymodell

Kategori: Allmänt

Idag var jag, maja och tova med Mattias på tävling på Näset. Det gick sådär för dom, men jag tyckte att han  och piluttan var duktiga ändå. efter att vi släppt av hästen hemma i stallet så åkte vi tillbaka och fikade på näset och kollade på lite folk. Sen skulle mattias åka och lasta en häst, det var  ganska intressant att se på. Sen åkte vi hem till stallet igen då och jag tog mod till mig och frågade ifall han ville hjälpa mig hoppa med Tibbe och det ville han :) imorrn hämtar han upp mig och maja kl kvart i 8 och då åker vi dit igen.

Tibbe fick vila idag.

nu ska jag och maja se på bad teacher, så tjingeling!

Kommentarer

  • Helena säger:

    ok, kom bara ihåg- Gör hemläxorna han ger er annars j*lar blir han elak.;)Nämen det blir säkert bra det ska du se..Tycker det känns som han vet vad han sysslar med. Jag ska följa med nån gång för att kika/ fota såklart=)

    2011-07-15 | 23:31:29

Kommentera inlägget här: