Spöregn

Kategori: Allmänt

Följde med till näset idag igen. Denna rundan var betydligt mycket bättre än den förra. P var mycket mer kontaktbar än igår då hon bara drog järnet typ. Idag hade dom två ner och i övrigt en bra runda.

Trimmade med maja på nya banan efteråt jag hade tänkt skutta lite, men det började typ spöregna mitt i allt så jag kunde inte hålla i tyglarna (gummityglar utan vantar) plus att vi red i linne haha så vi gick hem igen. I stallet smörjde jag mina saker, måste skärpa mig med smörjningen!

Har änmält mig till sadelutprovning nu, kommer inte ha råd att köpa en sadel på plats, men jag får iaf veta vilken/vilka sadlar som passar så är det ju bara att köpa en sån när jag har råd :)

Jag håller på att fixa alla miljontals bilder jag knäppt så jag ska nog göra några tidsinställda bildbomber, på bla picasso, min katt och bilder från sthlm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: