Tova Bergqvist

Kategori: Tankar & funderingar

Med din hand i min så är jag stark, utan dig vore jag fan helt värdelös.

Du är min bästa vän, jag älskar dig <3

Du är den som aldrig sviker,
Den som alltid står kvar när allt annat rasar,
Mitt ljus i mörkret,
Den som fångar mig när jag faller,
Den som skrattar när jag gråter,
Den som läker mina sår,
Luften i mina lungor
Min andra halva

Du gör mig hel.

Jag är verkligen så tacksam över att jag har fått chansen att bli kompis med dig, och över att du faktiskt verkar tycka jag är helt okej också (blink blink). Jag kommer aldrig förstå vad du ser hos mig för du är verkligen den bättre halvan av våran duo. Att en sån underbar, genomsnäll människa vill vara kompis med mig är helt ofattbart.

Allt du gör för mig. Du förstår mig verkligen som ingen annan någonsin har gjort.

Det känns verkligen som att inget kan komma emellan våran vänskap. Skulle hela världen försöka sära på oss skulle vi kämpa tills det blev vi igen. Så känns det verkligen. För sanningen är att utan dig är jag ingenting värd. <3









Kommentarer

  • Tova säger:

    <3



    Älskade du :') Finner inga ord

    2011-07-02 | 21:07:45
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/
  • Tova säger:

    Komiska av allt är att jag inte ser normal ut på en enda bild.. XDXD

    2011-07-02 | 22:36:18
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här: