vaaarmt i sundsvall

Kategori: Allmänt

Jag har inte haft så mycket att skriva om då tibbe vilar och jag bara vart med kompisar och gjort sånt som hästlösa ungdomar gör haha.

har badat, gått på stan, vart med kompisar, tränat osv.

Igår skulle jag, tova, simon och henke bada, i Tranviken. Vi skulle ta bussen men det slutade med att vi fick gå från Vi centrum till ankarsvik = mer än en halvmil iaf. Sen kom tovas pappa haha. Jag hade faktiskt kunnat fortsätta gå, men Tovas knä värkte och jag hade ont i foten + knät (men det gör lika ont även om jag inte går mycket alls på flera dagar.)

Vi sket i Tranviken och badade i Bänkåsviken. Det var jätteskönt i vattnet, vi badade, solade och lekte på stranden höhö.

Sen kom jag hem, somnade innan familyguy hade börjat alltså halv 9. Klev upp halv 11 idag. Sov i stallet i förrgår, vi var vakna till 4, jag klev upp kl 6.

Idag, det regnar. Så jag och Tova har spelat sällskapsspel och ätit på donken. JEDWARD HAR SLÄPPT BAD BEHAVIOUR!!!!!!!!!!! fast jag orkar inte länka hahah.

Jag och tova ska börja träna på gym tillsammans. Hon vill få fastare lår + rommmpa och jag vill bli smal :D



Kommentarer

  • Henke säger:

    Du är inte tjock lovis :P

    2011-07-02 | 15:19:49

Kommentera inlägget här: