min fööödelsedag

Kategori: Allmänt

Jag har tappat blogglusten just nu :/ Men iaf så fyllde jag år igår fick jättefina presenter bla ett blingbling pannband och ett jättefint ländtäcke till tibbe. Och maaaassor av pengar så idag åkte jag ock köpte....

EN SYSTEMKAMERA!!!!! :D:D Är sjukt glad!dock togs det inga fina bilder idag på tibbe :( För batteriet laddade och han blev så svettig efter ridturen plus att han var helt gul där han skulle vara vit så det hade inte blivit så fins bilder x) Men imorgon ska det minsann knäppas kort!! Nån som vill ta kort på mig och tibbe imorrn? :D

Idag iaf var tibbe piggpigg. Märks att han tagit det lugnt i helgen!! Han bråkade lite i galoppen men var faktiskt ganska trevlig i traven och skritten. Iaf så korrigerade jag på en gång och mot slutet blev han jättefin! Red med låg nosgrimma och blingbling pannbandet. Han trivs faktiskt allra bäst på låg nosgrimma, men det enda tränset jag har med sån nosgrimma är väldigt gammalt och slitet så jag ska skaffa ett nytt. Men det får duga tills vidare.



tihi fin bild från i våras ;)

Kommentarer

  • Tova säger:

    Jag skulle kanske kunna fota, kan ju stå ett tag på båda benen nu =) Sålänge jag har nått att stödja mig emot XD

    2011-06-07 | 10:36:33
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här: