OMG

Kategori: Allmänt

Jag är 99,9% säker på att detta är våran gammla häst..!



Tomtebrus, \'\'Bruse\'\', är verkligen världens snällaste kille! Han är pigg och glad och älskar fartfyllda skogsturer.kan testa nya ryttare litegrann.Men bocka/sparka bakut skulle han aldrig göra.

Bruse är en häst man måste lära känna. Är du bestämd och trygg så får du en trogen bästavän att ha kul med i många år! Han har även fått toppbetyg i allt från bett till hovar av hovslagare & veterinärer.

Anledningen till att jag säljer honom är att jag vill ha en lite lugnare häst,som jag kan utvecklas med. Gillar man en häst med mycket motor, men som ändå är snäll och lugn att hantera, så är Bruse verkligen den rätta! Han skulle aldrig bitas eller sparkas. Han är lyhörd, har alltid öronen framåt och vill vara med.Han älskar både barn & djur.

Bruse behöver en tuff vuxen ryttare som vill fara ut och rejsa och ha kul i skogen,men även rida några dressyrpass på ridplanen tycker han är kul.

Rätt hem är viktigare än pris,då jag bryr mig väldigt mycket om vars han hamnar,min finaste kille!
_________________________________________________________________________________

Han är född 92, hur många kallblod i den åldern som heter Tomtebrus och kallas bruse kan det finnas?? Måste säga till pappa haha :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: