Aaaaw :')<3

Kategori:

Underbara vänner man har!! Fick det här nu på kvällskvisten och det värmen sjukt i hjärtat att veta att man faktiskt inte är skit bara för att man blir behandlad som det <3

Du...ville bara säga förlåt för dom senaste veckorna. Jag vet att jag har typ tryckt ifrån dig.
Jag vet att du har försökt prata med mig, och att jag bara vänt ryggen, känns så i alla fall för mig, och jag ångrar mig faktiskt.
Mycket har flugit in i mina tankar, och det har hänt en massa. Hört alldeles för mycket, och fått reda på alldeles för mycket, och har tänkt att det kanske är bäst såhär, men det ångrar jag också,
för vad som än händer så ska man inte förlora en vän, och det ska inte hända så snabbt. 
 

För jag tänkte idag, nu, att vi kan ju faktiskt prata med varandra( vi har knappt kunnat kolla på varann den senaste tiden), och du verkade så...ja, glad över att få prata med mig,
och då tänkte jag att det inte är mer än rättvist, och att jag faktiskt saknade dig. Även om inte vi har varit riktigt taaajt (eller , jag vet vill inte hur...
du är *blinkblink*) så har vi ju ändå några minnen.
Som då vi lärde känna varandra i sjuan, därför att vi var tvungna att jobbiga i den dära äckliga matsalen, eller nu i 9an då vi går och har extra särtimmar på musiken bara för att vi är så cool.
Ville bara få skriva och säga hur jag tycker och tänker, för vill inte sluta som "ovänner" efter hela högstadiet. Hoppas du fortfarande kan tänka dig att bygga en träkoja och dricka öl med mig, förstår om du är på helt andra tankar ♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    Han berättade om det :')

    Vi ska prata vi också, för trots allt som hänt så måste det redas ut, helt och hållet, vi hade det väldigt bra när det väl var bra, vill inte att det ska sluta dåligt. Vi har ju pratat en del efter allt, men vill verkligen reda ut allt som hände där då det vart tokigt.. <3

    2011-05-19 | 08:37:57
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: