Effektiv!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft operation dagsverket, vilket innebär att man jobbar och samlar in pengar till behövande, men jag har varit effektiv hemma istället.

Jag har städat mitt rum ordentligt (det behövdes..), gjort en idrottsplanering med Hanna (haha tidsoptimisterna), tvättat 4 maskiner, städat köket och städat hallen. Kan ju säga en mamma osm blev vääldigt glatt överasskad när hon kom hem. :'D

Jag hade tänkt jogga till stallet, men när jag stod i hallen och precis hade tagit på mig skorna så öppnade sig himlen och både regn och hagel öste ner. Mamma var precis påväg hem då, så hon skutsade mig.

Jag red med Tova, det blev en kort ridtur idag pga att det bara är lera överallt. Men det var iaf sol och fågelkvitter under hela ridturen!


plojbild från i somras/våras. Visst har han biffat på sig lite? :)

Nu har jag tvättat ännu en maskin tvätt, och är påväg att göra en bildanalys. Jag mår så himla bra när jag tar tag i saker! Är det inte en härlig känsla när man har koll på allt?


Det enda som fattas mig idag är en joggingtur, men jag kliver väl upp en timme tidigare imorrn, annars kommer jag aldrig kunna sitta stilla på lektionerna.

Jag tog före och efter bilder på rummet, tror jag ska visa dom, så förstår ni vad jag menar med att det behövde en ordentlig genomkörare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: