En gammal konversation med mig & Maja

Kategori: Allmänt


30e dec 2010...


Maja Lehtonen
 jadu har märkt det, har pratat lite med tova om det, såg att han hade skrivit nåt om att han hade skickat massa sms till henne. patatiska människor...

Lovis Åkerström jaa :S
Lovis Åkerström Men du :):) jag vet en sak som kommer få dig att ta ett tidigare plan hem :):) Starla kommer på fre eller lör :D:D jag ska ha kvar tibbe OCH ha starla. fråga inte hur, för det vet jag inte. vi har gjort en provosorisk box, i feb när folk flyttar ska vi fixa det på annat sätt. :):) för Christina (hennas tjej) ringde i förrgår och sa att dom beställt slaktbil åt henne :(:( så jag blev jätteledsen, men vi fixade det :D:D

Maja Lehtonen Jaaaaaa :D:D gud va kul, saknar dig as mycket, kommer hem om typ en vecka♥Hurru? Vart har ni den provorisoriska boxen? :):)

Lovis Åkerström Jaaa *happyface* :D:D Saknar dig också :(:( Dom har delat av my's box ett tag. Hehe jag lånar din andra sadelhängare till tibbes sadel tills du kommer hem, för det känns jobbugt att flytta sadeln varje dag xD


Maja Lehtonen
okej, de e lungt de :):) men vad har du för utrustning till henne??

Maja Lehtonen man måste ju bara fråga..... läste din blogg och såg att du skrivit om starla o så :):) sen skrev du ju att folk snacka om det.... VILKA FAN GÖR DET!!! BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD, HÄR KOMMER DU OCH RÄDDAR EN HÄST OCH FOLK SNACKAR OM DET....

Lovis Åkerström ja, men det har vart asmycket skitsnack, såklart malin och hennes mamma hade massa att säga om det. Lena och my's medryttare snacka också såklart :P:P den enda i stallet som har varit 100% "på min sida" är helena. det är lite svårt att vara glad över att äntligen ha fått henne när folk i stallet beter sig som att jag gjort nåndumt :O:O
jag har bara ett vintertäcke till henne nu, men christina ska komma med hennes saker nån dag :):)

Maja Lehtonen
ÅHHH!! ja e också helt på din sida gumman!! vill komma hem.... men vi ses snart :):)

Lovis Åkerström skönt ♥ ja, jag saknar dig :(♥ hihi idag kom christina och Henna med hennes saker :):) så nu har jag vintertäcke, stalltäcke, svetttäcke, en till grimma, sadel + 1 (fult) schabrak, träns, borstar osv :P:P hehe. asså vet du? xD hennes träns är typ rödbrunt, med svart pannband och mörkbruna tyglar xD måste köpa ett nytt åt henne haha :P:P 

Fb chatten dagen före starla kom hem...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: