Fiesta de barbie

Kategori: Allmänt

dagen.. Igår kväll var jag på pirates of the carrieban med Maja, Hanna och Frida. Det var väl sådär bra. Tror att den blev lite drygare av att jag var sjuuukt trött! Efter bion åkte jag hem, slängde mig ner i sängen med skorna och jackan på och somnade... Och maja ville att jag skulle sova hos henne x)

Idag cyklade jag till stallet, maja och jag mockade lite i paddocken sen red vi. på ett hemligt ställe. haha

Askul iaf, trimade lite på framhoppningen och tibbe kändes faktiskt fin. Red ju på hack, han brukar bli sjuukt stark och viker bara in nacken på det, men idag var han bättre. Han försöker komma undan med alla medel han kan och blir jättestött när jag korrigerar och börjar studsa istället haha

Han fick äta lite gräs efteråt.

Sen vare grillfest ASKUL! Det togs lite konstiga bilder ikväll osm jag kanske visar.. haha

Det blev inte så sent, åkte hem vid 9. Då skulle jag till hanna, men kom till parkeringen utanför mig för där träffade jag moa så jag stod och snackade med henne typ en timma haha x) sen skulle hanna sova så då gick jag hem igen.

Har försökt förstå mig på twitter, men asså jag vet inte. Enklare med fb eller bloggen. Men om jag ska bli kändis (höhö) så måste man ju ha twitter.

aja, nu tror jag faktiskt att jag ska sova :D


Sängen ropar på mig....

Kommentarer

  • Frida säger:

    Fränt om du skulle bli kändis 8)

    2011-05-22 | 12:43:50
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jag tyckte också twitter var svårt, men nu när jag vet så var det faktiskt inte så många saker att hålla reda på haha xD

    2011-05-22 | 15:39:04
    Bloggadress: http://strawberryblondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: