If I was a jellyfish

Kategori: Allmänt

Red i ridhuset idag med Anna och Zalle. Tibbe bet sig förmodligen i kinden under ridpasset för ungefär i mitten blev han tjorvig i munnen och jag tyckte han var det hela passet, även när jag fått igenom honom. När jag kom till stallet upptäckte jag att han hade ett liiitet sår i munnen. Först trodde jag att det var mitt fel, typ att jag gjort illa honom, men det var det enda jag jobade med idag, att JAG skulle vara så lätt i handen osm nöjligt just för att han kändes lite tjorvig. Så det är jag säker på attdet inte var mitt fel.

Men nu blir det till att rida utan bett tills såret är läkt.


Hack tills vidare

Jag känner mig lite nere just nu. Eller less. Men jag har lovat mig själv att det är slut på allt det där nu. Jag tänker inte tillbringa mitt liv med att sitta och deppa. Det blir kanppast bättre. Nä nu tar jag tag i mitt liv. Skiten ska bort. Delete.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: