Lonely wolf

Kategori: Allmänt

Idag började dagen med att SKYNDA till kyrkan för att gå på sån där "söndags kyrka" (har glömt vad det heter). Maja och Linn skule sjunga, så då var ju jag tvungen att kolla (A) sen att man fick gratis hamburgare, tårta och kakor var ju pricken över i.

Sen till stallet och longerade Tibbe. Han har fått en ny klarröd longeringsoutfit. Han såg asfräck (haha nytt ord) ut i den! Han var lite stel i början men mot slutet tyckte jag han var helt ok. Han gick ut på hela volten stundtals, det brukar han inte göra så det var ju bra. och jag fick honom att hålla galoppen och inte bryta av x antal gånger haha xD

När jag skulle cykla hem så spöregnade det så snälla Anna körde mig hem :) Gick ner på Vera coh köpte en kycklingsallad, hm... fick känslan av att han som stod i kassan spanade in mig euuuwwh. :S aja den var god, men mitt i alltihop började det ÅSKA!! Jag är ensam hemma (mamma i sthlm) och är LIVRÄDD för åska... Men jag överlevde iaf.

Nu har jag tränat lite på drop in the ocean och insåg att fuck, jag sjunger den verkligen asdåligt, men men.... Jag SKA göra det, för mitt självförtroendes skull. Jag vill inte bli så nervös hela tiden och ända sättet att träna är att utsätta sig för dom situationerna.

skrev även ut typ 7 andra texter hihi. Jag försöker egentligen göra en musik uppgift nu, men som ni märker går det sådär (därav inlägget..)

Jaja orkar inte skriva mer nu, fick veta nyss att Tova åkt av vera och blivit sparkad.. Så nu är hon på akuten, håller tummarna för bästavän <3

Kommentarer

  • Frida säger:

    Det kommer gå jättebra för dig att sjunga på avslutningen, för du ÄR jätteduktig Lovis <3



    Men gud... Hoppas det gick bra för henne

    2011-05-29 | 22:07:10
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: