Regn regn och regn

Kategori: Allmänt

Idag har det regnat typ hela dagen. Henke följde ju med till stallet idag och det gick väl bra. Men jag tror inte han tyckte det var så kul, men han får skylla sig själv, han som ville följa med :P

Red lite på nya banan idag med mina nya ridbyxor <3 Det var pissdåligt underlag, asdjupt och tung så tibbe vågade inte riktigt ta för sig. Men han skötte sig så bra som han kunde idag iaf trots regn och pissigt underlag.

Efter stallet åkte jag hem då och tränade lite på drop in the ocean. Jag tror att jag måste höja den en tonart, för den är ganska mörk... men iaf, sen har jag klickat runt på olika videosar på.. Jedward <3 asså dom har nog adhd båda två, men jättecharmiga och ja, vi har lika dålig humor.




Deras yt kanal: KLICKA

Skulle ju kanske göra lite läxa hihi, men det är ju såååå tråkigt.

Kommentarer

  • Frida säger:

    SV: Tack :D

    2011-05-15 | 19:07:21
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/
  • Helena säger:

    DOM HART NOG ALLA BOKSTAVSKOMBINATIONER MAN KAN HA.Dom e ju fan inte frisk på en fläck..

    2011-05-15 | 19:07:27
  • Hanna säger:

    Vilka nya ridbyxor? nu blir jag nyfiken. ;)



    Haha, de är så sköna, riktiga knasbollar. :D

    2011-05-15 | 23:02:34
    Bloggadress: http://hannamellberg.blogg.se/
  • Henke säger:

    Så tråkigt var det ju inte! :P

    2011-05-17 | 21:10:48

Kommentera inlägget här: