Ridhjälp

Kategori: Allmänt

Faan vilken härlig dag idag! :D Jag var dock väldigt trött när jag vaknade och övervägde skolk.... Men jag har gett mig f*n på att hålla ut de tre sista riktiga grundskoledagarna (varav sovmorgon två av dom) i mitt LIV. :/
Första lektionen: eng, vi såg Van helsing världens sämsta film. Garvade bara åt dom för det va så dåligt..

Andra lek: Idrott, dansade salsaaa, askul, men mycket svårare än det såg ut som!

3e lek: Spanska gjorde en konversationsuppg oförberädd och klarade det!!

4e lek: SO, ännu en oförberädd uppg, killed it!

sista lek: Oförberätt matteprov och jag är SÅ stolt över mig. gjorde med Kianosh och va var fett smarta. Var faktiskt kul! Känslan när man verkligen tänker och tillslut kommer på svaret. :)

Sen stannade jag ett tag och tränade på drop in the ocean, vi höjde den en ton och nu låter det asbra :) Asså jag har fått så bra självförtroende, jag ve inte nervö på SO:n och inte heller när jag skulle sjunga. tror jag har släppt lite krav på mig själv och det känns bra. Försöker intala mig själv om att det är OK att göra fel -.- Är inte ens nervös över skolavslutningen, känns bara kul! :D<3

Sen klippte jag mig hos Elin. Massagestol = askön! Fint blev det oxå :D Toppade bara lite.

Vidare till stallet, Frida hjälpte mig med Tibbe idag eftersom jag har Vera oxå. Gick bra, vi skrittade övre+ nedre och gick in en stund på framhoppningen. Båda hästarna var lugna och snälla. :)

Nu har jag precis fikat lite räkmackor haha :) Tror jag ska förbereda musiken lite till, vill ju ha mitt MVG ;)

Kommentarer

  • Tova säger:

    Skönt att det har gått bra, du är jättesnäll som hjälper mig Lovis <3

    2011-05-30 | 22:30:09
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/
  • Frida säger:

    Är HELT okej att göra fel, och ååhh.... om du människa kunde fatta vad läskigt duktig du verkligen är, OCH alla tycker att du är. Du skulle höra Mella första gången hon hörde dig, hon trodde inte att det var sant, hon visste att du var duktig men SÅ duktig trodde hon aldrig! Asså Lovis... Du är så jävla bra, inse det! Men det är SUPER att du inte är speiellt nervös och bara tycker att det ska bli kul, that's the spirit! ;) <3



    Var roligt att få rida med dig igen, och vara i stallet med dig som "förr", bara att säga till om du orkar dra med mig nåt mer :)

    2011-05-31 | 16:05:35
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: