dayen

Kategori: Allmänt

Var på skolan, såg en fantastisk show med norrdans!! Amazing <3

Sen till stallet, skrittade ut med helena övre och nedre. Tibbe börjar bli tjock!! Han knockade mig föressten, den djävulen, jag kommer få en stor bula :(

Förässten så ska jag åka till Carro (storen carro) och hämta en sadel som hon är så gullig och lånar ut till mig!! Hoppas att den passar någorlunda..! Så tusen tack till henne och även helena som gav idén! Guldvärt! <3

Nu är jag så himla trött, jag väntar på att middagen ska bli färdig så jag kan soova. Men förhoppningsvis kanske jag kan typ gå ner till paddocken imorrn ock RIDA.



Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag slutar jobbet 16, så ni kan komma efter kl 17 så jag hinner hem och fixa fram sadeln ;)

    Mitt telnr kan du ta av helena så kan ni höra av er när ni är på g.

    2011-11-10 | 20:17:03
    Bloggadress: http://sartorius.blogg.se/
  • Helena säger:

    ahh =) va bra ideer jag har ibland alltså ;)

    2011-11-10 | 21:05:34

Kommentera inlägget här: