Jag har slagit ett världsrekord...

Kategori: Allmänt

I att dansa fulast i hela världen! Vi har haft afrikansk dans och slagverk hela förmiddagen. Det var riktigt riktigt roligt, men jag sög verkligen! Så leende från öra till öra klumpade jag runt medan de andra dansade haha! Det var så härligt att känna hur svetten trängde fram, energin från afrikanarna och mina kompisar.

Nu sitter jag med lätt huvudvärk inne i mitt arbetsrum på skolan och är för lat för att hämta vatten! Om 20 min ska vi ha idrottslektion i typ 2-3 timmar oxå, vi får se hur det går!

Jo, ikväll ska jag ju prova Globus sadeln på Tibbe, jag hoppas att både han och jag trivs i den, men samtidigt är jag skeptisk mot globus av olika anledningar.

Jag vill även passa på att tacka alla vänner, läsare och alla andra som gav så positiv och stöttande respons från det jag skrev igår. Det gör mig glad att veta att flera är på samma spår som jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: