Kurs, möte och busigt

Kategori: Allmänt

Imorse var det första delen av grönt kort kursen. Var där med frida :) Det var väldiigt lärorikt, men oxå krävande.

sen var det U-sek möte inför halloween-övernattningen. Såklart jag ska va med och skrämma småbarn!! Hehe, Så nu måste jag och emma klura på hur vi ska skrämma dom ;) Tips??

Sen red jag ut med anna. Jag ställde noll krav idag, kände mig lite trött. Tibbe och boye blev ganska skrämda av en minibuss och slängde sig ut i vägen och vågade inte gå förbi. Bilarna efter det tyckte inte tibbe om så nu vet jag inte om han är trafiksäker längre (igen). Lite bökigt med en häst som inte är helt 100 i trafiken.

Snart kommer frida hit, hon ska sova här :) Imorrn tror jag att jag ska trimma med tibbe, kändes som det var välbehövligt idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: