lista

Kategori: Allmänt

utseende

1. vilken ögonfärg har du: brun/gröna

2. hur lång är du: 164
3. vilken hårfärg har du: brunrött
4. långt eller kort hår: halvlångt
5. piercingar i anisktet: nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: bröngrön?
7. hur lång skulle du vilja vara: 164 :P
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Vet inte
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: nej

Senaste du

11. du åt: Hårdbrömacka med smör!
12. du drack: mjölk
13. du fick sms av och vad de stod: Tova Bergqvist- Okej :)
14. du skrev sms till och vad du skrev: Petter Berglund- Kastar ner min spånbal för den här veckan för det finns inga nerslängda.
15. sa: Ja, jag gillar den.
16. kramade: mamma
17. kysste:
19. du spydde: ööö donno
20. du skrattade rikitgt mycket: Det va nog inte så länge sen 8)

Kärlek
21. är du singel: Japp
22. ditt förra förhållande va med: En kille i 6an
23. ditt längsta förhållande: ja kanske 3 veckor x) 
24. med vem då: han i sexan
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: jag har nog aldrig haft nån riktig kärlek :P 
26. är du fortfarande kär i personen ovan?: ne
27. gillar du någon just nu?: nej
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: noll
29. vill du vara singel: Just nu vill jag det.
30. vill du gifta dig?: Om jag träffar rätt människa så :P
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: NAMNLÖÖÖÖÖSSSSS
32. de som vet mest om dig: Jag
33. den vän som du har känt längst: typ hanna 
34. flera bra kompisar eller bara en alldra bästa vän: jeg vet inte
35. någon du saknar att umgås med: maja :(
36. en av dina bästa tjejkompisar: har fler bästa tjejkompisar!!!
37. någon kompis som bor långt ifrån dig? : Maja :(<3 
38. den du har mest minnen med: vet inte
39. bra vänner du inte träffar ofta: Tova :D
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om?: Varför skulle jag vara det?

Övrigt
41. musiksmak: Det som är bra
42. sport: ridning
43. galen eller lugn: Både och
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha ja :P
45. dricker du alkohol: Ibland :P
46. har du hört att du borde bli modell: ja alldeles nyss xD
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder?
48. vad tänker du på just nu: försurningar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: