SADEL

Kategori: Allmänt

En tjej vill byta sadel mot mig. Hon har en pessoa lyth tait som ser ut såhär:


det ser ut att vara typ en likadan som jag har nu. Ser inte allt för svängd ut. 17" W.

Jag är faktiskt ganska sugen på den.

Sen tipsade Helena om en pariani (?). som jag mejlade på ang byte.


den är 17" w-xvid. 
dock ser den lite platt ut eller vad man ska säga, fast bilden är ju inte så jättebra.
fast om man lägger huvet på sne så blir det bättre haha xD

Så ligger det till nu iaf.

som jag brukar säga till Helena: Vad har jag att förlra?

Kommentarer

  • Helena säger:

    Gå efter magkänslan, det brukar bli bäst då. Parianin är ju väldigt "flat" så att säga, men kan ju funka.. Pessoan ser fin ut men svårt att säga om den är rak eller ngt svängd i bommen. Vad har hon haft den på för häst? sett nga bilder? Antar hon vill byta för att den är för vid... lr?

    2011-10-28 | 22:19:51
  • Anette säger:

    Hej, Pessoa blyth tait provade jag på Tibbe då han var 5 och den passade inte då. Den var för svängd på hans raka rygg. Men det kan ju ha ändrats sen dess.

    2011-11-02 | 16:47:36

Kommentera inlägget här: