Saknar vinter!!!

Kategori: Allmänt

Ska snart till skolan, vi har återläsningsdag, dvs att man får möjlighet att plugga ikapp om man ligger efter. Man får komma och gå när man vill och ingen kollar om man kommer eller inte. Så det är helt på ens sgna ansvar att göra det man ska. Kul?? JAPP :D

Iaf så tänkte jag visa lite bilder på tibbe. Kanska från nåt speciellt pass, nån tävling, nån årstid. Finns massor att välja på. Jag tror jag väljer ett pass från första januari 2010. ÄLSKAR dom bilderna. Ni förstår snart varför.















Tibbe, du gör mig hel <3

Kommentarer

  • Tilda säger:

    Åh, han är så fin! :) Han alltid gillat honom. ^^



    Sv: Ja, jag har en prestige golden star som jag ska sälja.

    2011-10-24 | 18:06:37
    Bloggadress: http://tsjolinder.blogg.se/
  • Tilda säger:

    Sv: Han står i sidsjön!:) Min är 17'' och x-vid TROR jag!:) Ska fråga mamma när kom kommer hem. Men jag är nästan säker på det.



    Nje, tyvärr. Alltså dels så skulle jag inte betala 12 tusen för en sadel till en unghäst eftersom de bygger ju om sig hit och dit. Så man kankse bara kan ha den nån månad och sen behöva sälja den.. plus att den jag har hittat nu är perfekt, man kan bygga om nästan hela sadeln beroende på hur och vart hästen musklar sig!:) Så denna kommer jag ha tills K har suttit en massa muskler.

    2011-10-24 | 19:22:42
    Bloggadress: http://tsjolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: