Snyft :(

Kategori: Allmänt

Asså jag vill verkligen få iväg den där jääävla sadeln... men det är inte ens nån som har mejlat... Jag vill inte sänka priset mer heller för då kommer jag inte ha råd att köpa nån ny... Visst jag har inte haft den ute en vecka ens, men ändå.

Så Det blir inget KM för mig. Den enda tävlingen osm jag VILLE va med i. Och precis när vi börjat träna så sket det sig. Aja, bara jag får pessoan såld så jag kan köpa en ny så fixar det sig. Ponnyn är iaf jävligt kul att sitta på just nu.

Idag ska vi träna löslongering, dvs om det inte står hästar i paddocken som vanligt...Kan ju säga att jag är JÄVLIGT less på det. Ska fan ta bort stängslet runt paddocken, för det som är tragiskt är att det finns en annan hage bara det att dom är för lata för att stängsla.




Föressten så kan jag säga att min häst har jävligt bra hoppteknik. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: