Utsläpp

Kategori: Allmänt

Ja har precis haft utsläpp. Eller ja, precis. Jag klev upp kl 6.

Eftersom jag har lördagsjouren så var jag tvungen att sopa heeela stall. Jag sopade foderboden (drog fram tunnorna och sopade bakom), kasa och torkrummet. Mamma sopade stallgångarna och stora sadelkammaren. Jag skulle sopa lila, men det stod saker över golvet, så jag orkade inte just då -.- Tovas & camillas saker och en stor kartong, förmodligen den som helenas sadel kom i.

Nu har jag ätit gröt och ska snart åka tillbaka. Vet inte vad jag ska hitta på, men jag tror att jag ska ta några höstiga fina bilder på tibbe för det är sol idag!! :)

Kommentarer

  • Helena säger:

    japp. min kartong it is. Jag lät den vara kvar ifall sadeln inte passar.. Men kan ställa den ngn annan stans istället,eftersom vår sadelk.inte är i största laget direkt.. Vill ha meeeer utrymme.!

    2011-10-29 | 12:22:14

Kommentera inlägget här: