Ååååhh...!

Kategori: Allmänt

Idag RED jag på tibbe!!!! Åhh vad det var underbart. Visserligen skrittade vi bara genom fårstigen ner till nya banan och tillbaka, men ändå!Tibbe tyckte det var jättekul! Han blev nåågot pigg på väg hem, några finfina egenuppfunna rörelser gjorde han oxå, men jag bara skrattade, vad ska man göra då?? :) Jag är glad att han är glad! Imorgon går han ut med fortis i den vanliga hagen, det kommer nog uppskattas!

Ska ringa som en galning till ATG imorgon och höra om det verkligen är nödvändligt att jag åker tillbaka när det är så uppenbart att han är frisk. Han kändes precis inte halt idag med tanke på att han taktade/studsade HELA vägen hem. Tänker iaf skritta honom varje dag fram tills att jag får tag på dom.

Nu har jag duschat och jag ska se på cbb. Hörs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: