Dagen

Kategori: Allmänt

Vårdcentralen imorse gick bra, jag har fått en ledinflammation vid nyckelbenet. That's why! Aja, så började den dära tanten snacka om att jag inte ska ha bh, för det trycker där?? Asså keep dreaming, då har jag hälldre ont hela livet.. Och att jag skulle ta massa piller och sånt för att skynda på läkningen. Men det vill jag inte, det är ju påväg att bli bättre nu (tyckte jag imorse, men nu vet jag inte längre..) och då är det lika bra att låta det läka själv, man ska faktiskt inte ta medicin om man inte måste.

När jag kom till stallet var mattias där och han ville ha sällskap till ridhuset, så vi tog en sväng dit och trotsade det piskande spöregnet... Tibbe var SJUUUUKT fin idag!! Han var ju lite stel igår, men idag märktes det inte alls, han var sjukligt trevlig. Stadig i formen, stadiga bogar, lagomt jämnt stöd i bettet och lyhörd och bara alldeles mjaaauu. <3

Hihi, speglade mig "lite" oxå medan jag red, vi såg faktiskt ganska proffsiga ut, jag inbillade mig att min sits har förbättrats under sommaren. :) *MISSTOLKAT STYCKE*

Om det regnar imorrn igen så tänker jag, i brist på regnkläder gå till ridhuset igen om det är ledigt. Annars blir det longering eller vila!! Jag ska föressten skriva ut ett ridhuschema och sätta i stallet.


min fina <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: