Faan....

Kategori: Allmänt

Jag hatar det är. Jag hatar mig. Såhär kan jag inte leva.... Jag vill inte, jag vill verkligen inte mer.. Jag försöker kämpa, försöker se en väg ut, men det har pågått så länge så jag kan inte ta mig ur det... Jag känner inte heller att det finns nån jag kan prata med för jag vill inte att folk ska tro massa saker om mig... Men jag behöver bara nån att prata med, nån som kan hjälpa mig att sluta plåga mig själv såhär för jag orkar inte mer.. Det här är  ingen vanligt deprimerande text, jag behöver verkligen hjälp, men det är ingen som ser det... :(

Kommentarer

  • Hel-hena säger:

    Vad äre som plågar dig? Tonårs-hormoner? Be mig om hjälp om du vill ha det, jag kan tyvärr inte läsa tankar.. =S

    2011-09-17 | 19:41:14
  • Emma säger:

    Jag vet att vi inte känner varandra så bra, men hoppas du vet att jag finns<3

    2011-09-17 | 21:24:35
    Bloggadress: http://zpeedhunter.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Utan engagemang får man inget.

    2011-09-18 | 10:54:38
  • Tova säger:

    Jag ser det. Jag har pratat med Maria och dom på BUP om att jag är orolig över dig. Oftast dig vi pratar om mest.. Och Vera och Tibbe.. Lol XD



    Vill du prata med mig elr vill du prata med nån fråb t.ex bup elr så? :( Jag går runt och är orolig över dig.. Och dte känns inge bra när man ser att du inte riktigt mår bra :( <3

    2011-09-18 | 10:57:09
    Bloggadress: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här: