Tankarna far

Kategori: Allmänt

"När vi kom hit till Sverige upptäckte vi att vissa här inte går i skolan, lyssnar inte på läraren och lyssnar inte på sin mamma. Där vi kommer ifrån har vi ingen mamma att inte lyssna på. Jag blev ledsen när jag jag att ni har allt vi kan drömma om, och ni uppskattar det inte ens."

Detta fick jag höra idag, av en kvinna från sydafrika som jobbar med star 4 life projektet. Det blev så jävla verkligt att höra det från någon äkta. Det där är hennes verklighet och jag blev så rörd av det.

Tankarna snurrar verklien nu. Men det känns bra. Jag hjälper dom nu.

Kommentarer

  • Frida säger:

    SV 1: Jaa, nu är jag stolt över mig själv :DD

    SV 2: Jag vet, så jävla hemskt...



    Det är lätt att bli blind, att klaga över små saker, när vi har allt man kan drömma om. Helt sjukt egentligen.



    2011-09-14 | 23:03:29
    Bloggadress: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: