Årets första "hoppning" ute

Kategori: Allmänt

idag hann jag ner till framhoppningen innan det blev mökt och utan att det blev storm. (stolt)

det fanns dock inga bommar där så jag släpade med mig en bom från utecafét. Det var inte att leka med. utebommarna är såååå sjukt tunga och jag bar den typ 200 meter till paddocken. tibbe var snäll och traskade efter, lös. Jag la upp bommen på typ 50 först och travade över den, tog den nån gång i galopp. sen kändes det löjligt bara så jag la upp den till typ 70-80. JÄKLAR vad han tände till. han älskar att hoppa ute. han sög verkligen tag i hindret och tyckte det var jättekul och på en gång han landade bjöd han på flera olika sorters krumsprång. Sötkillen!

Nu har han iaf skuttat lite och jag fick en jättebra hinderkänsla, så det känns ju bra :) Tagga bräcke på fredag nurå!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: