dagen so far

Kategori: Allmänt

kom hem från stan för några timmar sen. Var där med Ronja :) Vi gick runt och kollade på kläder och snackade skit. Det var mys. Sen gick vi och fikade på Waynes Coffee. Det var också mys.

När jag kom hem så var det så otroligt FUKTIGT i hela lägenheten. Jag öppnade alla vädringsluckor och höll på att kvävas hahaha. då blev jag irriterad över att det var så skitigt så nu har jag städat mitt rum, köket ohc damsugit hela lägenheten. Sen var det dags för middag (eller ja, inte riktigt eftersom jag åt vid halv tre. Men annars kommer jag bli hungrig i stallet.) Så jag och min käre bror Felix stekte hamburgare :)

Snart ska jag till stallet, tror det blir trimm idag, i paddocken om det inte blir mörkt.

ha det bra :D


Världens vackraste människa på bilden <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: